António Oliveira Salazar

Mar 2017
2,943
709
Matosinhos Portugal
Did they know that unlike today's politicians, Salazar used Taxi (Paying from his pocket) to move to meetings etc.?
Did you have lunch every Saturday with your employees?
Those of today think themselves "badly employed".
Salazar and / was an example to follow.

In portuguese

Sabiam que ao contrario dos Politicos de hoje,Salazar usava Táxi(Pagando do seu bolso)para se mover para reuniões etc.?
Todos os Sábados almoçava com os seus empregados?
Os de hoje julgam-se "Mal empregados".
Salazar e/foi um exemplo a seguir.

----------------------------

My opinion .
He made big mistakes, like the colonial war or the delay in educating people. The latter in particular was so severe that it still feels today.

Nor am I going to talk about the lack of democracy, I think this is obvious.

In portuguese

Minha opinião .
Ele cometeu grandes erros, como a guerra colonial ou o atraso na educação das pessoas. Este último em particular foi tão grave que ainda hoje se sente.

Nem vou falar da falta de democracia, penso que isso é óbvio.

-----------------------------------------------

The Portuguese Parliament, constituted by a single Chamber of Deputies, is called Assembly of the Republic.

O Parlamento português, constituído por uma câmara de Deputados única, designa-se Assembleia da República.

------------

I give the name, with the house that has stolen millions million euro escudos to Portugal

My greatest joy was to see a bomb fall on the assembly of the Portuguese Republic, see Lisbon with fire all the deputies, etc. They are parasites, I say this because I feel revolted. Portugal has been stealing for over 5 centuries and most of the Portuguese are still poor. I wish death to all parasites of Portugal.

In portuguese.

Eu dou o nome,com a casa que tem roubado milhões escudos milhões de euros ao pôvo de Portugal

A minha maior alegria era ver cair uma bomba na assembleia da Républica Portuguêsa,ver Lisboa com fogo todos os deputados etc. São parasitas,falo assim porque me sinto revoltado.Portugal anda a roubar á mais de 5 séculos e a maioria do portuguêses continuam a ser pobres.Desejo a morte a todos parasitas de Portugal.