No culture hates free speech more than modern culture does

Mar 2017
2,890
694
Matosinhos Portugal
Friend Athena I love reading what you write, you remind me of a poet who writes for the good of all humanity, I have great admiration for his words, I congratulate you.
.......................................................
Amiga Atena adoro muito ler o que voçê escreve,voçê me faz lembrar um poeta que escreve em bem de toda a humanidade,tenho grande admiração pelas suas palavras,dou os meus parabens.

...........................................................

Life and flower, there is life in flower, life in flower.
Love and poetry, there is love in poetry, love in poetry.
The flower, the poetry and the love.

A vida e a flor,há vida na flor,a vida em flor.
O amor e poesia,há amor na poesia,o amor em poesia.
A flor,a poesia e o amor.

Cada flor tem uma história,por exemplo o inicio da vida - Each flower has a story, for example the beginning of life

Cada flor tem uma hostória.por exemplo. Receba as flores,em cada flor um beijo meu.Each flower has a story. For example. Receive the flowers, in each flower a kiss of mine.

Grande poeta avlis Silva - Great poet avlis Silva

Feb 2014
3,228
1,471
Oregon
Oh my, you changed the tone of this thread. It began with pain and is now beauty and love. I wonder if anyone is paying attention to how this thread has changed and if so, does the observer realize how this happened and how it is possible to make this a universal reality? What has happened here is beautiful!

Oh meu Deus, você mudou o tom deste tópico. Começou com dor e agora é beleza e amor. Pergunto-me se alguém está prestando atenção em como esse fio mudou. Em caso afirmativo, o observador percebe como isso aconteceu e como é possível tornar isso uma realidade universal? O que aconteceu aqui é lindo!

Sep 2019
547
158
Marietta GA USA - Russia
In America people don't have government censorship. That's because in America the seat of power isn't the government, it is big business. Big business not only censors things, they literally own the news and social media.

Why we call this system "free speech" is anyone's guess.