Xenophobia in Luxembourg with Portuguese children

Mar 2017
1,986
272
Matosinhos Portugal
Xenophobia in Luxembourg Portuguese children punished for speaking Portuguese at school

Minors are punished when they speak Portuguese in kindergartens and ATL. Minister of the Family applauded on Facebook the decision of a class director to ban the use of the Portuguese language

Incredible nor does it seem like we are in the 21st century The shit continue

It only gives rise to more hatred among humanity

I pity the foreigners who come to visit Portugal and they ask me for help and I do not help them, I speak to them in my language that is Portuguese, I know why, because I have been through similar in some European countries.

---------------

Em português - In portuguese

Xenofobia no Luxemburgo crianças portuguesas punidas por falarem português na escola.

Menores são castigados quando falam português nas creches e ATL. Ministra da Família aplaudiu, no Facebook, decisão de um director de turma de proibir o uso da língua portuguesa .

incrivel nem parece que estamos no século XXI a merda ainda continua.

Só dá a originar mais ódio,entre a humanidade.

Tenho pena dos estrangeiros que vem visitar Portugal e me pedem ajuda e eu não os ajudo,falo para eles na minha lingua que é o português,sabem porquê,porque eu já passei por similar em alguns países da europa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Portuguese proverb. With iron Kills,with iron dies.

Provébio português. Com ferro matas,com ferro morres.